Wist u dat
  • Wist u dat
    u hier de vragen kunt vinden die onze reizigers vaak stellen.

  • Wist u dat
    u ongeveer 2 dagen voor vertrek uw reisbescheiden per email zult ontvangen.
  • Wist u dat
    als u via Mijn boeking heeft ingelogd, c.a. 6 dagen voor vertrek al uw vluchtgegevens kunt bekijken.

  • Wist u dat
    als u via Mijn boeking heeft ingelogd u middels iDEAL kunt betalen en uw betaalstatus kunt bekijken.

  • Wist u dat
    bij een pakketreis de transfer in de prijs is inbegrepen.

  • Wist u dat
    u een wijziging cq. annulering per mail aan ons Klantenservice dient door te geven.
  • Veelgestelde vragen

    Turkije.nl 


    √ Klantvriendelijke voorwaarden

    Kwaliteit voorop

    √ Uw geld in goede handen
       Aangesloten bij de TOP Garant Consumenten Reizen

    √ Veilig reizen
      Aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen

    √ Zekerheid bij klachten

    √ De Laagste prijs garantie

     


    Kies een categorie om de overige veelgestelde vragen te bekijken.

    1. Gidsen
    Kan ik een gids bestellen?

    Nee, u kunt helaas geen gidsen bestellen bij Turkije.nl. Ons aanbod staat op internet welke dagelijks worden aangevuld.

    2. Online boeken
    Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

    U kunt uw boeking uiteraard wijzigen of annuleren. Vanzelfsprekend zal dit enkel volgens de Algemene Voorwaarden geschieden en zullen er in de meeste gevallen kosten in rekening worden gebracht. U dient bij wijzigingen en annuleringen van de reisgegevens te allen tijde een e-mail te sturen.

    Kan ik speciale wensen opgeven?

    Ja, wanneer u via de website boekt kunt u speciale wensen opgeven tijdens het boeken in het vakje ‘Eventuele Wensen’. Dit kan na het invoeren van uw adresgegevens. Wij doen ons uiterste best om uw wensen te realiseren, wij kunnen echter niets garanderen omdat het realiseren van de betreffende dienst afhankelijk is van derden. U vindt hier meer informatie over onder het kopje preferenties en essenties.

    Preferenties (voorkeuren) en essenties

    Speciale wensen (preferenties) die bij boeking zijn opgegeven, worden ter informatie aan de uiteindelijke dienstverlener, zoals de hotelier, kenbaar gemaakt. Wij wijzen u erop dat dit niet geldt voor tussenovernachtingshotels tijdens een rondreis. Een preferentie blijft te allen tijde een voorkeur en kan nooit gegarandeerd worden. Aan preferenties kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. Is een wens zo essentieel dat u de reisovereenkomst alleen wenst aan te gaan indien met zekerheid aan deze wens tegemoet wordt gekomen, dan is er sprake van een essentie. Hieraan zijn echter kosten verbonden.

    Als ik mijn vakantie boek, is deze dan meteen definitief?

    Uw boeking is definitief als u akkoord bent gegaan met de Algemene voorwaarden. Wanneer u een vakantie bij ons heeft geboekt, is deze meteen definitief. Deze boeking is bindend en kan niet meer kosteloos worden gewijzigd of geannuleerd. De wet die bepaalt dat consumenten een zichttermijn hebben van 7 werkdagen maakt een uitzondering op reizen en is hier dus niet van toepassing.

    Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking?

    Als u een vakantie heeft geboekt via de site, ontvangt u direct per e-mail een boekingsbevestiging. Binnen 2 werkdagen ontvangt u ook per e-mail een factuur/bevestiging waarop ook uw reserveringsnummer vermeld staat.

    Ik heb geen e-mail bevestiging gekregen na het boeken via de site.

    Nadat u de boeking via onze site heeft gemaakt ontvangt u direct een e-mail bevestiging. Indien dit bij u niet het geval is, controleer dan of onze e-mail in uw ongewenste mailbox terecht is gekomen en controleer ook of u uw e-mailadres correct heeft opgegeven tijdens de boeking. Indien dit ook niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u alsnog een e-mail bevestiging sturen.

    Auto huren?

    Bij ons heeft u tevens de mogelijkheid een auto te huren tijdens uw vakantie. Dit kunt u aangeven tijdens uw online boeking door het vakje ‘eventuele wensen’ in te vullen.

    3. Diverse informatie over accommodatie en bestemming
    Waar vind ik tips over mijn vakantiebestemming?

    Op de website staat, bij de beschrijving van je vakantie, het tabblad Tips. Hier zijn allerlei handige weetjes over uw bestemming te vinden. Zoals leuke restaurantjes, winkels en excursies.

    Wat is het Prikbord?

    Wij verwijzen u door naar de informatie op onze website op de website hierover.

    Door wie en hoe worden de beoordelingen gegeven?

    De beoordelingen van de accommodaties worden gegeven door reizigers van Turkije.nl die de accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht. U krijgt namelijk, na een reis geboekt te hebben bij Turkije.nl, na thuiskomst de mogelijkheid een enquête in te vullen. In deze enquête geeft u onder andere een mening over het vakantieverblijf of hotel. Alleen deze cijfers worden hier getoond.

    4. Hoe kan ik mijn reis betalen?
    Betalen met iDEAL

    U kunt uw reis direct veilig online betalen via iDEAL. Alle grote Nederlandse banken doen aan deze betalingswijze mee. U betaalt in uw eigen vertrouwde internetbankomgeving. iDEAL is net zo veilig als internetbankieren.
    Nadat u heeft ingelogd via ‘Mijn boeking’ rechts boven op de website heeft u de mogelijkheid met iDEAL te betalen.

    Betalen via internetbankieren, telefonisch overboeken of bankoverschrijving.

    U kunt betalen via internetbankieren. Als u niet beschikt over internetbankieren kunt u een spoedbetaling verrichten op een van onze rekeningen via uw bankfiliaal. U dient altijd uw reserveringsnummer, naam en vertrekdatum te vermelden bij de betaling en t.n.v. Enka reizen BV. Zie hieronder onze rekeningnummer:
    ING: 137165

    Betalen vanuit het buitenland

    Voor betalingen vanuit het buitenland kunt u gebruiken maken van onderstaande IBAN / Swift codes:
    IBAN: NL60 INGB 0000 1371 65
    BIC CODE: INGBNL2A


    U dient ook altijd uw reserveringsnummer, naam en vertrekdatum te vermelden bij de betaling.

    Wanneer moet ik betalen als ik een last minute reis heb geboekt?

    Boekt u een reis met vertrek binnen 6 weken dan verzoeken wij u de reissom per direct te voldoen middels een iDEAL betaling op de website via ‘Mijn Boeking’.

    5. Baby’s en kinderen
    Informatie baby’s

    Leeftijd: 0 t/m 1 jaar.
    Leeftijd op de datum van vertrek is bepalend.
    Voor de baby betaalt u een vast bedrag aan administratiekosten.
    Baby’s hebben geen recht op een eigen stoel in het vliegtuig of in de bus en hebben ook geen recht op vrije bagage.

    Kunnen minderjarigen ook boeken?

    Minderjarigen kunnen alleen boeken nadat Turkije.nl schriftelijke toestemming van een ouder heeft gekregen en als zij garant staan voor de betaling van de reissom.

    Zijn er kinderkortingen van toepassing?

    Turkije.nl hanteert hoge kinderkortingen. De kinderkortingen kunnen, afhankelijk van de accommodatie, oplopen tot en met 14 jaar. De leeftijd van het kind op moment van vertrek is bepalend om in aanmerking te komen met de kinderkorting. De kinderkortingen worden berekend in de totale prijs.

    6. Huisdieren
    Kan ik een huisdier meenemen op vakantie?

    Onder bepaalde voorwaarden is het toegestaan uw huisdier mee te nemen in het vliegtuig. Dit moet altijd aangevraagd worden bij de betreffende luchtvaartmaatschappij. Kleine huisdieren mogen mee in de cabine (in een leeftas) en grotere dieren reizen mee in een kennel, in een speciaal gedeelte van het ruim. De voorwaarden verschillen per luchtvaartmaatschappij en accommodatie.

    Waar moet ik rekening mee houden als ik een huisdier meeneem op vakantie?

    Uw huisdier zoals hond, kat of fret, heeft een dierenpaspoort nodig als zij naar het buitenland op reis gaan. In Nederland geven 3 organisaties een EU-paspoort uit dat erkend is door de overheid. Deze organisaties zijn: de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde, Full Service Bureau Dierenasielen Nederland en Vereniging van Beroepsmatige Kennelhouders.

    Voor meer informatie over het EU-dierenpaspoort kunt u contact opnemen met uw dierenarts, het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit of raadpleegt u de website van het ministerie, via de externe link ‘Regels EU-dierenpaspoort’. Op de website van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde (KNMvD) vindt u een lijst met gedetailleerde invoereisen vanuit Nederland naar landen binnen en buiten de EU.

    7. Kamers
    Is het toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen op de kamer?

    Het is in diverse accommodaties niet toegestaan om etenswaren en dranken mee te nemen op de kamers. De hoteliers hebben hierin een eigen verantwoording en houden er strikte huisregels op na. Wanneer gasten zich hier niet aan houden zullen zij echter op een correcte en klantvriendelijke wijze op deze regels gewezen worden.

    Mag iemand op mijn kamer of in het complex komen die niet gereserveerd staat in het hotel?

    In principe laten de accommodatiehouders andere mensen niet toe in de kamers of in het complex die niet gereserveerd staan in het hotel. U kunt uiteraard toestemming vragen bij de receptie. Houdt u er rekening mee dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden.

    Krijg ik het getoonde interieur van de accommodatie?

    Turkije.nl biedt in een groot aantal accommodaties voordeelkamers aan. Kamers voor een extra goede prijs voor de snellere beslissers, want de voorraad is beperkt. De faciliteiten in deze kamers zijn in de meeste gevallen hetzelfde als die van het goedkoopst aangeboden accommodatietype in de betreffende accommodatie, tenzij anders aangegeven. De ligging en uitstraling van deze kamers kunnen minder gunstig zijn dan de standaardkamers.

    Wat is een voordeelkamer?

    Turkije.nl biedt in een groot aantal accommodaties voordeelkamers aan. Kamers voor een extra goede prijs voor de snellere beslissers, want de voorraad is beperkt. De faciliteiten in deze kamers zijn in de meeste gevallen hetzelfde als die van het goedkoopst aangeboden accommodatietype in de betreffende accommodatie, tenzij anders aangegeven. De ligging en uitstraling van deze kamers kunnen minder gunstig zijn dan de standaardkamers.

    8. Wijzigingen
    Kan ik mijn vertrek- en aankomstdatum voordat ik op reis ga veranderen?

    Het is vaak mogelijk om uw vertrek- en aankomstdatum aan te passen. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de betrokken luchtvaartmaatschappij en de gekozen bestemming. U kunt bij onze medewerkers informeren naar de mogelijkheden en de kosten.

    Kan ik mijn vertrek- en aankomstdatum ter plaatse veranderen?

    Het is vaak mogelijk om uw verblijf ter plaatse te verlengen. Er moet dan wel voldoende plaats zijn in de accommodatie en in het vliegtuig. Verlengingen kunnen worden aangegeven bij de hostess. Indien de hostess niet bereikbaar is kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor op het nummer 070-388 77 88. De extra kosten voor accommodatie en vluchtwijziging zijn voor eigen rekening en moeten direct ter plaatse worden voldaan.

    Wat zijn de kosten als ik mijn reis wil wijzigen nadat ik deze geboekt heb?

    Wanneer u een vakantie bij ons heeft geboekt, is deze meteen definitief. Deze boeking is bindend en kan niet meer kosteloos worden gewijzigd. U dient bij een wijziging van de reisgegevens te allen tijde een e-mail te sturen. Indien u uw boeking wilt wijzigen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing welke u ten tijde van de boeking heeft geaccordeerd.

    9. Verzekeringen
    Kan ik een reis- of annuleringsverzekering afsluiten?

    Wij raden u aan een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Ons boekingskantoor verstrekt u graag informatie over de mogelijkheid om een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten voor uw reis. Dergelijke verzekeringen worden door ons ten sterkste aanbevolen. U kunt op onze website verzekeringen afsluiten tijdens het boeken van uw reis.

    10. Reisdocumenten
    Wat zijn E-tickets?

    Een E-ticket is het elektronisch alternatief voor het papieren ticket. Vrijwel alle luchtvaartmaatschappijen maken inmiddels gebruik van E-tickets. U ontvangt van ons een e-mail met daarin een bijlage naar de e-tickets. Zo heeft u uw tickets snel en veilig in huis. U print de reisbescheiden zelf uit en neemt deze mee naar het vliegveld.

    Online inchecken

    Bij Turkije.nl kunt u ook via internet inchecken. Deze service bieden wij alleen aan voor vluchten met Transavia. Dit kan op www.transavia.com. Indien het voor uw vlucht mogelijk is om via internet in te checken, kunt u een uniek reserveringsnummer bij ons opvragen en kunt u gemakkelijk 24 uur voor vertrek online inchecken. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar de website www.transavia.com.

    Kofferlabels

    Bij Turkije.nl worden geen kofferlabels verstrekt. U krijgt op de luchthaven bij het inchecken van uw bagage een barcode sticker welke ook op uw bagage wordt geplakt.

    Wat zijn mijn vluchttijden?

    U kunt uw vluchtgegevens ongeveer 6 dagen voor vertrek bekijken op onze website als u heeft ingelogd via ‘Mijn boeking’. Daarnaast staan de juiste vluchttijden ook in uw reisbescheiden welke wij ook vanaf 6 dagen voor vertrek opsturen naar de door u opgegeven e-mailadres.

    Waar moet ik op letten bij mijn paspoort?

    U moet letten op de geldigheid van uw paspoort en of u kunt reizen met een identiteitskaart. Deze informatie kunt u onder andere vinden op de website van het Nederlands Ministerie van Buitenlandse Zaken. Voor Turkije geldt dat uw paspoort nog 6 maanden na terugkomst geldig moet zijn. Let er ook op dat uw kinderen hierin staan vermeld. Indien u een meervoudige of niet-Nederlandse nationaliteit heeft, is het raadzaam contact op te nemen met uw eigen ambassade of die van het land van bestemming. Hier kunt u meer informatie krijgen over de benodigde reisdocumenten.

    Indien u uit België komt, kunt u voor de benodigde reisdocumenten kijken op de website van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse Zaken België.

    Heb ik een visum nodig?

    E-visum Turkije
    In 2014 zal het visum voor Turkije volledig elektronisch worden (E-visum).
    U dient het visum (een E-visum) vooraf aan te schaffen via de website van het Turkse Ministerie, te weten www.evisa.gov.tr. De betaling is vooralsnog alleen met credit card mogelijk.
    Dit visum dient u te printen en mee te nemen op uw reis naar Turkije. Let er op dat de naam wordt gebruikt, zoals die in het paspoort staat. Het voordeel van het E-visum is dat u niet meer in de rij hoeft te staan en direct door kan lopen naar de paspoort controle.
    De kosten van het Evisum bedragen $20, - (ca. €15, - , afhankelijk van de koers van de dollar).
    Er zijn ook andere websites die het visum voor Turkije aanbieden en verzorgen, maar daar kunnen hoge bijkomende kosten aan verbonden zijn.
    Het Turkse Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft - na aandringen door onder andere de reisbranche -
    bekend gemaakt dat het visum bij binnenkomst in Turkije nog verkrijgbaar zal zijn tot 1 november 2014.
    Daarnaast worden maatregelen genomen om het verkrijgen van het E-visum toegankelijker te maken. De
    kosten van het visum op de luchthaven bij aankomst zal echter hoger zijn, te weten €25, - per visum.

    11. Bagage
    Hoeveel bagage mag ik meenemen?

    Bagage voor Corendon (Dutch) Airlines en Transavia. Zoals u wellicht hebt vernomen zullen alle passagiers voor ruimbagage moeten gaan betalen indien men vliegt met Corendon en Transavia.
    Bagage bijboeken is mogelijk vanaf 6 weken tot 5 uur voor vertrek op fly.corendon.com.
    Bagage bijboeken kan met uw unieke reserveringsnummer van uw vlucht, welke u bij de service desk kunt opvragen. Telefoonnummer service desk: 070 380 35 48
    Corendon Airlines en Corendon Dutch Airlines kennen de volgende tarieven:

    Tarieven online (tot 5 uur voor vertrek)

    Handbagage tot max. 7kg -------> gratis
    0 kilo - 20 kilo -----------------------> 8 euro per enkele reis
    21 kilo - 30 kilo ----------------------> 18 euro per enkele reis
    31 kilo - 40 kilo ----------------------> 30 euro per enkele reis
    N.B.: 1 bagagestuk mag maximaal 32kg wegen


     Transavia kent de volgende tarieven:

    Totale gewicht van uw ruimbagage* Tarief voor enkele reis
    15 kg € 15
    20 kg € 20
    25 kg € 25
    30 kg € 35
    40 kg € 45
    50 kg € 75

    * Maximale totale gewicht: 50 kg per persoon. Maximumgewicht per bagagestuk: 32 kg. 

    Hoeveel bagage mag mee voor mijn kinderen?

    Reizigers van 0 en 1 jaar hebben geen recht op eigen bagage. Baby’s van deze leeftijd betalen overigens niet de normale ticketprijs, maar een toeslag. Zij hebben ook geen recht op een eigen vliegtuigstoel.

    Hoeveel handbagage mag ik meenemen?

    Hoeveel handbagage u mag meenemen verschilt per luchthavenmaatschappij. Bij de meeste luchthavenmaatschappijen geldt dat je 1 stuk handbagage van maximaal 5 kilogram per persoon mag meenemen. Het is meestal niet toegestaan de handbagage bij elkaar op te tellen. Je mag dan dus niet samen 1 stuk handbagage van 10 kilogram meenemen.

    Wat mag ik meenemen in mijn handbagage?

    Er gelden strenge regels voor handbagage, met name voor vloeistoffen. Per persoon mag je in jouw handbagage maximaal 1 liter aan vloeistoffen en gels meenemen. Deze dienen in verpakkingen van niet meer dan 100 milliliter te zitten. Dit wordt in een hersluitbare, doorzichtige plastic tas meegenomen. Onder deze vloeistoffen en gels vallen onder andere drankjes, (haar)gels, (tand)pasta, lotions, scheerschuim, lipgloss en crèmes. Uitzondering op deze regels zijn: babyvoeding, medicijnen en speciale dieetvoeding. Dit uitsluitend wanneer het geldt voor gebruik gedurende de reis. Voor landen buiten de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk gelden andere regels. Bekijk voordat je gaat vliegen de voorschriften.

    Wat mag ik nog meer meenemen naast de handbagage?

    Dit verschilt per luchthavenmaatschappij. Op de desbetreffende website staat vermeld wat je naast jouw handbagage nog meer mag meenemen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld babyartikelen, plastic tasje met dutyfree-artikelen, tijdschriften, boek, buggy, paraplu, jas, wandelstok en kleine foto- of videocamera.

    Hoeveel geld mag ik meenemen?

    Wanneer u 10.000,- of meer aan contant geld of waardepapieren vervoert is het verplicht hiervan aangifte te doen. Dit dien je bij binnenkomst, of vertrek uit, de Europese Unie te doen. Meer actuele informatie kun je vinden op de website van de douane.

    12. Verblijf op basis van..
    Wat betekent logies?

    Wanneer u een hotel of appartement boekt op basis van logies is alleen uw verblijf inbegrepen.

    Logies en ontbijt oftewel LO?

    Wanneer u bij een reis logies en ontbijt oftewel LO heeft geboekt wordt hiermee bedoeld dat het ontbijt tijdens uw verblijf is inbegrepen. Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk.

    Halfpension oftewel HP?

    Indien halfpension bij uw vakantie is inbegrepen betekent het dat uw ontbijt en diner inbegrepen is. Warme, koude en (non) alcoholische dranken zijn in deze verzorging niet inbegrepen Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk.

    Volpension oftewel VP?

    Wanneer u verblijft op basis van volpension betekent dit dat het ontbijt, lunch en diner is inbegrepen. Warme, koude en (non) alcoholische dranken zijn in deze verzorging niet inbegrepen. Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk.

    All Inclusive oftewel AI?

    Wanneer er in uw reis All Inclusive is inbegrepen betekent dit dat variërend per accommodatie uw ontbijt, lunch en diner is inbegrepen, inclusief allerlei extra’s zoals lokale (non) alcoholische drankjes en snacks. Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk.

    Ultra All Inclusive oftewel UAI?

    Wanneer er Ultra All Inclusive bij uw reis wordt aangeboden betekent dit dat het ontbijt, lunch en diner zijn inbegrepen met allerlei extra’s zoals lokale (non) alcoholische tevens variërend per accommodatie. Ook kan het zijn dat er faciliteiten zoals hamam, fitness of niet gemotoriseerde watersporten zijn inbegrepen. Deze extra’s zijn ook variërend per accommodatie. Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk.

    13. Vliegveld
    Parkeren op het vliegveld waar u vandaan vertrekt

    Wij verwijzen u hiervoor naar de websites van de desbetreffende luchthavens waar u de meest actuele informatie kunt vinden.

    Wat moet ik doen als ik rolstoelassistentie nodig heb op het vliegveld?

    Als u rolstoelassistentie nodig heeft geeft u dan de volgende zaken duidelijk bij de boeking aan (boekt u via internet, vul dan het vakje ‘eventuele wensen’ in), e.e.a. is op aanvraag en kan niet meteen worden gehonoreerd.
    -Beschikt u over een eigen rolstoel?
    -Heeft u een rolstoel nodig op de luchthaven?
    -Dient uw rolstoel geduwd te worden of heeft u eigen begeleiding?
    -Wat voor soort rolstoel heeft u, opvouwbaar of elektrisch?
    -Bent u in staat zelf te lopen? (vliegtuigtrap)

    Beschikt u over een elektrische rolstoel, geef dan ook onderstaande kenmerken door:
    -Afmetingen
    -Gewicht inclusief en exclusief gebruiker
    -Droge of natte batterij

    14. Waar vind ik adviezen over mijn gezondheid, zoals inentingen?
    GezondOpReis.com

    Op de website www.gezondopreis.com vind u allerlei gezondheidsadviezen. Bijvoorbeeld of u zich moet laten inenten en waar u dit kunt laten doen. Daarnaast is er actuele informatie te vinden over eventuele infectieziekten en gezondheidstips.

    15. Vlucht
    Welke verzorging is er aan boord?

    De meeste maatschappijen hebben een à la carte service. Hierbij dient u uw eigen drankjes en hapjes aan boord te betalen.

    16. Transfers
    Wat houdt een transfer in?

    Dit is het gratis vervoer vanaf de luchthaven naar uw accommodatie en andersom. Het kan een taxibusje, touringcar of ander vervoermiddels zijn. Op uw bestemming word u opgewacht door onze reisleiding. Indien gewenst kunt u ook een privé transfer aanvragen tijdens een online boeking, middels het vakje ‘eventuele wensen’ in te vullen.

    Heb ik een transfer als ik een vliegticket boek?

    Nee, dit dient u zelf te regelen. Een transfer is alleen inbegrepen als u bij ons een pakketreis heeft geboekt.

    Waar vertrekt onze transfer?

    Bij aankomst op de bestemming word u welkom geheten door onze reisleiding. Zij zullen u vertellen waar u uw transferbus kunt vinden. Meestal vertrekt deze vanaf het parkeerterrein buiten de luchthaven. Over de terugreis word u geïnformeerd door onze Nederlandstalige reisleiding tijdens de informatiebijeenkomsten. U wordt vanaf uw hotel opgehaald en gebracht.

    Is de transfer in de prijs inbegrepen?

    Bij een pakketreis is de transfer bij de prijs inbegrepen. Tenzij  nadrukkelijk anders is aangegeven. Als u een vliegticket boekt, dan boekt u alléén de vlucht. U dient dan zelf zorg te dragen voor uw vervoer naar en van de luchthaven. Indien gewenst kunt u tijdens de boeking transfer bij ons aanvragen middels het vakje ‘eventuele wensen’ in te vullen tijdens een online boeking.

    17. Overige vragen
    In hoeverre is Turkije.nl aansprakelijk voor de informatie op turkije.nl

    De informatie op Turkije.nl wordt met grote zorgvuldigheid samengesteld en onderhouden. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat u typefouten aantreft. Voor dergelijke fouten aanvaardt Turkije.nl geen aansprakelijkheid. Op Turkije.nl is alle informatie onder voorbehoud van druk- en typefouten. Reisinformatie zoals vluchttijden is ook altijd onder voorbehoud van wijzigingen. Bekijk ook even de Algemene Voorwaarden op onze website.

    Heeft u een vraag over een bestaande boeking?

    Heeft u een vraag of opmerking over een boeking die u bij ons heeft gemaakt?

    Dan kunt u dit bekijken op onze website als u heeft ingelogd via ‘Mijn boeking’. Als u verder nog vragen heeft kunt u ons ook een mail sturen naar info@turkije.nl. Indien u persoonlijk contact wilt kunt u ons gerust bellen op 070-388 77 88.

    Heeft u een klacht/opmerking naar aanleiding van een genoten vakantie?

    U heeft een klacht over een vakantie? Deze kunt u indienen per mail.